prince vs princess

prince vs princess
"i think i would like to meet you again.."

Saturday 9 July 2011

My 1st career....

Skrg dh tiba masanye utk ceberkn diri dlm kerjaya....xtau nk fkir ape, yang penting apa yang ada kt depan mata kita pegang wlaupn xckup smpurna....erm title sbg landscape architect kt sebuah syarikat...nmpk mcm bguslh sgt tp hanya dimata...mmg xcukup dr segi gaji...dpt pn xlh bnyk ckup utk mkn...aku kje kt Metropolis Design Consultant, Bandar Sunway...jauh dr umh...dh 1mggu dul ulang alik naik train....

dlm mggu nie jgk aku jmpe org yg paling aku nk elakkan slme nie...bnda yg pling kte xnk ttp akn blaku jgk wlaupn kte dh cbe sedaya upaya kita...nk tau spe?mestilah Aida...blh plak dia duk tegur aku...ckp dpn aku elok je....tp aku mls nk bgtau khai, aku xnk dia serabut ngn mslh nie....mcm tau2 je dia kol aku lpas 2, aku ingt aida dh bgtau dia, rpe2nye xbgtau pn lg...mse aku kt ofis khai kol lg...aida duk kte bkn2...ade ke ptot dia ckp aku tkot kt dia, blh blah lh...dpn2 xnk ckp, dh blkng bru brani nk ckp, poyo je minah 2..xde siapa nk jd kwn atau musuh dia, xingin pn....aku pnh ckp klau dia btol suka khai wat lh cara yg baik jgn nk mngata org, jgn nk cri psl ngn org...klau khai suka dia, 2hak dia...kite xblh nk hlg...cuma redha ngn tentuan...

No comments:

Post a Comment