prince vs princess

prince vs princess
"i think i would like to meet you again.."

Thursday 2 June 2011

Happy Ending hanya Kisah Dongeng?????

ku sedar ku tak seberapa
jika dibanding mereka
yang jauh lebih megah dari diri ini
apa yang mampu ku berhias
hanyalah hati yang ikhlas
terpendam simpan untuk dia yang sudi

"Aku bukanlah prm yg terbaik utk dirimu...ku akui, aku cuma insan yang sering membuat dirimu terluka...yang sring mengecewakan dirimu...aku juga sedar aku bkn prm yg selayaknya utk dirimu krn aku tidak punya apa2, yg ad hnyalah kasih sayang dan cinta lahir dari hati ini...tak cukupkah semua itu?aku cintakanmu krn dirimu, hanya diri mu bkn sekadar harta benda duniawi juga kisah silammu...ku mncintaimu seadanya, tidak layakkah aku utk mndapat hnya secebis ksh sygmu itu, yg aku pinta terima diriku seadanya...lengkapilh kekurangan driku ini..."

mencintai aku dengan seadanya
mencintai aku bukan kerana rupa
dalam waktu sedu
dalam waktu hiba
ku harapkan dia rela
mencintai aku dengan seadanya
sanggup menerima insan tak sempurna
atau mungkin cinta sebegitu hanya
kisah dongeng saja

"tapi jangan lupa perjanjian khai...jangan lupa jgk yang sayang khai dah takkan sama mcm dulu coz nis pernh persoalkan"
"nape kacau khai dr tadi...khai dah skit kple..dah ckp pn khai demam...so, jgn kte tak taw...sush sgt ke nk fhm?jgn buta hati jiwa dan perasaan bley x?"

"anis mtk maaf, anis byk kali kol...kdg2 rse risau sgt...nk2 lg lpas apa yg jd...khai plak nk terminate line phone celcom ngn maxis lpas 2 facebook plak...mcm2 anis fkir...seringkali anis tanya dri ni, apa slh anis?knpe tbe2 jd mcm nie?bru je happy lpas blik dr kl hr 2...bgurau senda...anis ingt smua dh ok...tp knpe kita sering kali diuji?anis xkuat nk lalui semua nie...tp ape blh anis buat lg?mmg hati jiwa anis dh buta...buta dlm mencintai seorg llki, llki yg terlalu ego...khai nk anis pergi kn?pergi wlaupn anis xnk....

No comments:

Post a Comment